Zamawiam CV

CV dla recepcjonistki, kasjerki lub sprzedawcy [WZORY I PORADY]

Potrzebujesz CV dla recepcjonistki, kasjerki, sprzedawcy? Masz małe doświadczenie? Nie wiesz, jak ułożyć pewne sekcje? Pragniesz po prostu szybko dostać dobrą pracę?

Bez zbędnego wstępu zaczynajmy!

Nowa, lepsza praca za jedyne 125 złotych?
Tak, to jest możliwe.

Stworzymy profesjonalne oraz skuteczne CV za jedyne 125 zł w ciągu 3 dni roboczych. Po co? Po to, by zdobyć akurat tę pracę, której pragniesz. Skuteczne CV daje Ci praktyczną gwarancję, że szybko znajdziesz pracę, której potrzebujesz i pragniesz.

Wydaje Ci się, że możesz zaoszczędzić pieniądze i napisać samemu CV? Nie wydaje Ci się. Możesz. Pytanie jaki będzie rezultat końcowy. Mamy kilka lat doświadczenia i stworzonych setki dokumentów. Gwarantujemy, że inwestycja rzędu 125 zł sprawdzi się jak żadna inna. Takie są po prostu fakty, bo gdy patrzymy na historię to widzimy - klienci piszą informacje zwrotne, że dzięki temu naszego CV otrzymali lepszą pracą albo od razu dostali się na rozmowę, a wcześniej? Wiele miesięcy wysyłania starego, złego CV. Co więcej, często otrzymujemy od naszych klientów wiadomości: najlepiej wydane pieniądze na usługę.

A zatem? Jeśli masz jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jak wygląda proces?

Najpierw jest pierwszy kontakt, wystarczy że wyślesz wiadomość z formularza poniżej. Potem po ustaleniu szczegółów drogą mailową lub telefoniczną, otrzymasz od nas ostateczną odpowiedź i wycenę. Następnie zajmujemy się pracą nad Twoim CV. Robimy wszystko, by Twoje nowe CV było jak najlepsze. Analizujemy Twoje dotychczasowe doświadczenie i dbamy o to, by przedstawić Twoje najmocniejsze strony, tak aby zrealizować wspólny cel - nową pracę. Po ustalonym czasie (72h) przesyłami Ci drogą mailową gotowe dokumenty! Tak niewiele potrzeba do otrzymania profesjonalnego CV.

Czekamy na Twoją wiadomość, najczęściej odpowiadamy do 2 godzin!

KONTAKT Z NAMI


    1. Zacznij od podsumowania

    Warto zapamiętać, że każde CV zaczynamy od krótkiego podsumowania. Co tam powinno się znaleźć?

    Główne elementy:

    • Ilość doświadczenia
    • Twoja specjalizacja
    • Opcjonalnie najważniejsze osiągnięcia zawodowe
    • Co chcę zaoferować firmie

    Przykład:

    Odpowiedzialny, zaangażowany w pracę sprzedawca  z ponad 5-letnim doświadczeniem. Bardzo dobrze sprawdza się w realizacji planów sprzedażowych, korzystając z zaawansowanych technik i metodologii. Potrafi wydajnie pracować pod presją i kreatywnie podchodzi do rozwiązywania napotykanych problemów. Dąży do rozwoju swoich kompetencji poprzez podejmowanie nowych wyzwań.

    Jak nie pisać podsumowania?

    Mam 8 lat doświadczenia, wiem, jak sprzedawać i obsługiwać kasę fiskalną. Jestem osobą kompetentną i potrafię pracować w zespole.

    Widzisz różnicę, pierwszy opis jest zdecydowanie bardziej profesjonalny i przede wszystkim zapewnia wiele informacji już na samym początku.

    Dlaczego jest mowa o sprzedawcy? Dlatego że akurat w tym przypadku osoba szuka pracy na tym stanowisku lub po prostu jest to jej ostantie (lub obecne stanowisko). Dlaczego o tym napisaliśmy w podsumowaniu? Zamiast napisać „odpowiedzialna i zaangażowana osoba” lepiej brzmi i zawiera więcej konkretów zwrot „sprzedawca z … doświadczeniem w sektorze handlowym”. Uwypukliliśmy konkretne rzeczy, takie jak wiedza, zarządzanie czy negocjacje, co już od samego początku zachęca potencjalnego pracodawcę do bliższego zapozniania się z życiorysem.

    Jeszcze o podsumowaniu:

    • Powinno być krótkie
    • Warto napisać w trzeciej osoby liczby pojedynczej (więcej w tym artykule)
    • Wymień swoje najlepsze strony
    • Dopasuj podsumowanie do oferty pracy. Jeśli w ofercie jest wymagane np. doświadczenie min. 5 lat, to tym bardziej wyszczególnij i napisz, że je posiadasz

    2. Doświadczenie i zadania

    Jak dobrze opisać swoje obowiązki? Najlepiej prosto i konkretnie. Podajemy okres zatrudnienia, stanowisko i pełną nazwę firmy.

    Przykład:
    09.2020 – Sprzedawca, Haangee Sp. z. o o

    Zakres obowiązków:

    • Bieżąca obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
    • Przyjmowanie płatności
    • Ścisła współpraca z innymi działami
    • Przygotowywanie ofert handlowych
    • Organizacja i zapewnienie prawidłowej pracy recepcji
    • Zarządzanie korespondencją firmy
    • Dbałość o wygląd recepcji i wizerunek placówki

    Dalej wypisz swoje wcześniejsze stanowiska i firmy. Warto też wspomnieć, że jeśli pracowałeś(aś) np. w latach 1990 – 2000 w jakiejkolwiek firmie, to nie trzeba o tym w ogóle wspominać, ale możesz także wpisać tylko okres i nazwę firmy, pomijając obowiązki.

    Uwaga! Nie ma potrzeby, aby przy każdej pracy wymieniać obowiązki. Pamiętaj, że najbardziej rozwinięte mają być najnowsze firmy, w których pracowałeś(aś), np. ostatnie 5 lat.

    3. Umiejętności

    Warto wymienić większy zakres umiejętności, niż związanych tylko z daną pracą. A zatem w naszym przypadku:

    • Samodzielność i kreatywność
    • Rozwinięte umiejętności przywódcze
    • Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania sklepem;
    • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
    • Znajomość zasad Kodeksu Prawa Pracy
    • Zaangażowanie i odpowiedzialność za podejmowane zadania
    • Doskonała organizacja pracy

    4. Co z wykształceniem?

    Wykształcenie jest istotne, najlepiej, jeśli byłoby kierunkowe, np. szkołę zawodową lub technikum o zbliżonym profilu. Nawet jeśli Twoja edukacja nie ma żadnego powiązania z zawodem, w którym chcesz pracować, to wciąż warto ją wymienić.

    Poprawny zapis będzie następujący:
    2005-2010
    Psychologia w zarządzaniu, studia magisterskie
    Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu w Brześciu

    5. Moje zainteresowania

    Ukazanie zainteresowań w CV często świadczy o tym, jakim człowiekiem jest ubiegający się o pracę. Często pozornie, ale pracodawcy lubią tworzyć w głowie obraz kandydata, wykorzystując zainteresowania. Warto pamiętać, że im bardziej skonkretyzowane zainteresowanie tym lepiej. Czy jest sens pisać, że interesujesz się sportem? Niczego nie zabraniamy, jednak jeśli rekruter zapyta Cię o ulubionego zawodnika z chińskiej drugiej ligi tenisa stołowego, to z pewnością będziesz zaskoczony. Na pewno nie interesujesz się całym sportem, więc co stoi na przeszkodzie, by napisać jego konkretną dziedzinę?

    Przykładowe zainteresowania:

    • Wycieczki górskie

    • Moda 20-lecia międzywojennego

    • Gotowanie, tradycyjna kuchnia polska

    6. Certyfikaty, kursy, szkolenia?

    Jak najbardziej uwzględnij je w CV! W jakim schemacie?

    Data + nazwa kursu/szkolenia/certyfikatu

    Przykład:

    2010 – Kurs kadrowo-płacowy

    Jeśli chcesz podać więcej informacji, ukończyłeś kurs u renomowanego „dostawcy”, warto podzielić się tą informacją.

    7. Pamiętaj o klauzuli RODO!

    To badzo ważny punkt, bez którego rekruter nie może przeczytać Twojego CV. Jeśli w ofercie nie ma podanej żadnej klauzuli, którą powinieneś umieścić w CV, skorzystaj z gotowej, np. tej poniżej:

    Zgodnie z art. 6 ust.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłej rekrutacji.